wtorek, 1 sierpnia 2023

4. Patrzę w przyszłość z uśmiechem cynicznym.

 

 dziś sobie wklejam nalepkę: jestę Zajebista.

lub

Poza tym opatrzność nade mną czuwa. serio. dziś miałam taką sytuacje, że szef powinien mnie Przeprosić a on się wkurwił, bo nie lubi nie mieć racji... 

Za to lubi przyłapać, lubi coś udowodnić i takie tam męskie klimakterium. że nie po nosie.

 Se ubzdura czasami takie sajensfiktion, że ja nie wiem skąd on to bierze???

HA, dziś mu się nie udało się ALE tylko dlatego, że wczoraj było za dużo wina(dieta się skończyła a okazja nadarzyła))i spać nie mogłam, więc pojechałam do pracy dużo wcześniej, niż planowałam. na całe szczęście, bo z kolei ja nie znoszę się tłumaczyć i być przyłapywana, Bo kto lubi??

No i bieg sprawie zwiędniętego piątku, poniedziałku i wtorku, nadała sprawa telefonu służbowego oraz fakt, że ludzie na państwowych stołkach KŁAMIĄ.

A kogoś zjebać trzeba, gdy ma się humor zwarzony. Albo się chce, żeby ludzie byli maszynami przewidującymi przyszłość. wykonującymi polecenia bez pierdnięcia.

Zawsze też lepiej zjebać własnego pracownika. niż cudzego szefa.

Zawsze lepiej uwierzyć kłamcy z którym szef ma świetne układy.  

I wtedy nagle, jak za machnięciem czarodziejskiej różdżki, szef dostaje informację zwrotną: ja o niczym nie wiedziałam, na mój służbowy telefon nie przyszła żadna informacja a duchem świętym nie jestem, i czytać w myślach nie potrafię.

i co robi???

przeprasza ??

abożebroń, wścieka się jeszcze bardziej.

no czy nie kretyn ?

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz